loading...
میهن من ایران من
معین بازدید : 4 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

آموزش زبان عربی

 

 

آموزش زبان عربی به واسطه اشتراک هایی که در میان زبان فارسی و عربی وجود دارد در میان ما ایرانی دارای جایگاه خاصی است.یکی از زبان هایی که علاقه مندان بسیاری دارد زبان عربی مصری است. این زبان با سایر زبان های عربی کشورهای مختلف کمی متفاوت است و به همین دلیل نیاز به آموزش جداگانه و مخصوص به خود دارد. این مجموعه آموزشی در قالب ۳۲ قسمت فایل صوتی و به همراه یک کتاب واژه نامه الکترونیکی انگلیسی به عربی مصری برای شما علاقه مندان ارسال می گردد.شما عزیزان می توانید همین  الان از فروشگاه سامان خرید اقدام به خرید اینترنتی این محصول نمایید و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود دریافت نمایید.ما سعی ک:.8'ده ایم تا از میان سایر آموزش های موجود در بازار یکی از بهترین ها راب رای شما در نظر بگیریم.روش معروف پیمزلر که یکی زا موثر ترین روش های آموزشی است نیز در این مجموعه به کار رفته است تا در امر یادگیری به شما عزیزان کمک فراوانی نماید.

در این مجموعه ارزشمند شما با آموزش زبان عربی با لهجه مصری آشنا خواهید شد و همانگونه که انگلیسی دارای دو لهجه امریکای و انگلستانی است عربی نیز برای خود دارای چندین لهجه مختلف می باشد.این مجموعه ارزشمند  برای تمامی سطوح مفید و مناسب می باشد از سطح مبتدی شروع به آموزش کرده تا به سطح کاملا پیشرفته برسد.تنها کافیست تا بروی دکمه خرید کنار محصول کلیک کنید و فرم سفارش  را تکمیل نمایید.

 

 

 

 

وجود تکرار های هوشمند و به موقع که در این آموزش انجام می شود به شما کمک می کند تا در زمانی کوتاه نتایج بسیار مهمی کسب نمایید.ما این مجموعه ارزشمند را در قالب یک دیسک برای شما تهیه کرده ایم.در زیر نیز توضیحاتی برگرفته از سایت سی دی پرشین برایتان قرار داده ایم.در مجموعه آموزش زبان عربی به لهجه مصری ما چندین فایل صوتی و یک کتاب الکترونیک و یک دیکشنری مخصوص برایتان ارسال خواهیم کرد تا روند اموزش را با کیفیت و سطح بالاتری دنبال کنید.

 

 

 

 

 

 

استفاده از روش پیمزلر  باعث شده تا قدرت یادگیری شما تا چندین برابر افزایش یافته و در نتیجه بتوانید در مدت زمان گوتاه تری به انچه که می خواستید برسید. اما در نهایت دقت کنید برای اینکه واقعا به آموزش زبان عربی مسلط شوید تنها تمرین و تکرار است که می تواند به کمک شما بیاید.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…
زبان عربی (زبان عربی:اللغة العربیة)، بزرگ‌ترین عضو از شاخه زبان‌های سامی است. و با زبان‌های عبری و آرامی هم‌خانواده‌است.این زبان دارای ۴۲ صیغه می‌باشد که ۱۴ تای ان ماضی و ۱۴ تای بعدی مضارع و۱۴ تای بعد از آن آینده می‌باشد. زبان عربی یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد می‌باشد. ۶زبان رسمی سازمان ملل عبارتند از: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، عربی، اسپانیایی و چینی.دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.* در ابتدا مکالمه‏ای پخش میشود، سپس روی تک تک لغات و جملات مکالمه تاکید شده و معنی و طرز تلفظ آنها آموزش داده میشود.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 10:51  توسط کیان  |  نظر بدهید

نمونه های برتر

ساعت والار 

 

ساعت والار یکی از زیباترین محصولات کمپانی رولکس است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. امروز با یکی از محصولات بسیار زیبا در زمینه ساعت مردانه در خدمت شما علاقه مندان هستیم.اگر به دنبال خرید ساعت مردانه بسیار متفاوت و زیبایی هستید ما بدون شک اولین چیزی که به شما معرفی خواهیم کرد ساعت مردانه رولکس است.این مدل بسیار زیبا که به تازگی وارد بازار ایران شده است مدل والار نام داشته و همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید دارای دیزاین بسیار شیک و منحصر به فردی است.مدل فوق در دو رنگ نقره ای و طلایی به بازار عرضه شده که هر کدام جذابیت و زیبایی خاص خود را دارند.وجود نگین های بسیار زیبا که بروی صفحه نمایش و در اطراف آن قرار گرفته است زیبایی ساعت والار را دو برابر کرده است.

 

نگین های به کار رفته در ساعت رولکس فوق باعث شده تا جذابیت آن دو چندان شود و هر بیننده ای را به خود مجذوب نماید.ما در فروشگاه سامان خرید این محصول منحصر به فرد را با قیمتی مناسب و همچنین با امکان خرید اینترنتی و تحویل درب محل برای شما عزیزان امده کرده ایم و هر زمان که خواستید می توانید اقدام به سفارش این محصول نمایید.ساعت والار فوق به صورت طرح سه موتوره طراحی شده و در واقع یک ساعت تک موتوره می باشد. وجود سه عقربه ریز و کوچک در کنار عقربه اصللی نما و رخی دیگر به این محصول بخشیده است.میزان ماندگاری رنگ در این مدل بسیار بالا است و تا مدت ها می توانید بدون نگرانی از تغییر رنگ از آن استفاده نمایید.ساعتی با شیشه های ضد خش و طراحی فوق العاده زیبا که نسبت به تمام خصوصیات فنی که دارد اما از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

 

از دیگر خصوصیات بارز این محصول می توان به شیشه ضد خش و بند لعاب استیل ان اشاره کرد و در واقع شما به تهیه این ساعت مردانه صاحب یکی از زیباترین و جدیدترین محصولات روز دنیا خواهید بود.همچنین اگر به فکر خرید هدیه ای برای پدر و یا همسر خود هستید ما بدون شک این ساعت زیبا را به شما پیشنهاد می کنیم.شما می توانید از ساعت والار به دلیل جذابیت و قیمت مناسبش به عنوان یک هدیه برای عزیزان خود استفاده نمایید.این مدل هم در میان خانم ها و هم در میان آقایان قابل استفاده بوده و در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد.همین  الان میتوانید به صورت تلفنی  این محصول زیبا را سفارش داده تا به آدرس پستی شما ارسال گردد.کافیست تا با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و در خواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.و یا می توانید همین الان بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کنید و از طریق سایت اقدام به ثبت این محصول نمایید.شما بعد از دریافت ساعت والار وجه انرا به مامور پست پرداخت خواهید کرد.برند رولکس  سالیان سال است که در سراسر جهان به عنوان یکی از مشهور ترین و معتبر ترین برندها در زمینه تولید ساعت در حال فعالیت است و این بار با ساعتی که با نام والار مطرح شده و به عنوان یکی از محصولات طرح رولکس شناخته می شود پای به بازار ایران گذاشته و در همان ابتدای این امر توانسته فروش بالایی را تجربه نماید.

پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال خرید ساعتی شیک -ارزان-منحصر به فرد و دارای برند معروف هستید حتما از ساعت والار فوق استفاده کنید چرا که همه خصوصیات فوق را می توان به خوبی در این محصول مشاهده کرد.و شاید همین عوامل باعث شده است تا یکی از پر فروش ترین محصولات این روزهای بازار ایران لقب بگیرد.

 به راحتی می توانید ساعت والار را با تمامی لباس های خود ست کنید.اگر می خواهید می توانید به صورت اسپورت لباس پوشیده و در کنار ان از این محصول استفاده کنید و یا اگر تمایل داشتید لباس هایتان را به صورت کلاسیک انتخاب کنید و باز هم این ساعت می تواند به بهترین شکل ممکن با نوع لباس هایتان ست شود.ساعتی خوش دست که مانند طرح ساعت های لوکس رولکس طراحی و ساخته شده و شبیه مدل های سه موتوره می باشد.

 

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 10:50  توسط کیان  |  نظر بدهید

تصویر هنر

ساعت walar

 

ساعت walar  برای انهایی که دوست دارند تمام خصوصیات یک ساعت شیک و منحصر به فرد را یکجا داشته باشند. برای آنانی که به دنبال محصولات جدید و طرح های ناب و منحصر به فرد هستند امروز ساعت مچی رولکس را در نظر گرفته ایم. این ساعت مچی با طراحی اسپورت و فوق العاده زیبای خود می تواند در یک نگاه هر بیننده ای را به خود جذب نماید.شما اگر به دنبال یک ایده نو هستید و یا به دنبال خرید یک هدیه بسیار زیبا می باشید ما بدون شک به شما ساعت اسپورت رولکس را پیشنهاد می کنیم.محصول فوق در دو رنگ طلایی و نقره ای ارائه شده و شما می توانید با توجه به سلیقه خود هر کدام را که خواستید سفارش دهید.دقت کنید محصولی که در فروشگاه سامان خرید ارائه داده ایم کاملا با کیفیت و اورجینال بوده و دارای گارانتی شرکتی می باشد.

 

برای تهیه ساعت walar به صورت تلفنی همین الان می توانید  با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.در ضمن با کلیک بروی دکمه خرید پستی در عرض چند دقیقه از طریق سایت نیز می توانید اقدام به خرید این محصول نمایید.این محصول همینک در فروشگاه سامان خرید با قیمت بسیار مناسب و امکان خرید اینترنتی برای شما عزیزان فراهم شده است و همین الان می توانید اقدام به تهیه این محصول نمایید.همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می فرمایید طراحی فوق العاده زیبای بدنه این ساعت به گونه ای بوده که هم آقایان و هم خانم ها می توانند از این محصول براحتی استفاده نمایند.ما این محصول را در دو رنگ نقره ای و طلایی برای شما عزیزان تهیه کرده ایم .این محصول در مقابل ضربه مقاوم بوده و شیشه هایی ضد خش دارد و اگر زمانی  به ان ضربه ای وارد شود و به زمین بخورد بدون اینکه نکران خش خوردن شیشه هایش باشید می توانید مجددا از آن استفاده کنید.همچنین در هنگام شستن دستان نیز  اصلا نگران  وارد شدن اب به این درون موترو ساعت نباشید چرا که در مقابل  ورود آب کاملا مقاوم می باشد.

در زیر نیز به برخی از مشخصات فنی این ساعت مچی اشاره نموده ایم:

ساعت walar فوق دارای شیشه های ضد خش می باشد.

این ساعت زیبا دارای ماندگاری رنگ بسیار بالایی است

تحت لیسانس شرکت رولکس طراحی و ساخته شده است

در حالت شتشوی دست به صورت ضد آب عمل می کند

و دارای گارانتی شرکتی هم می باشد.شما ساعتی زیبا که به شکل ساعت های  سه موتوره طراحی شده است را می توانید با قیمتی بسیار مناسب همین الان تهیه نمایید. وجود سه عقربه کوچک در دردون صفحه نمایش نما و جلوه ای دیگر به این محصول داده است.در درون صفحه نمایش و در اطراف دسته های ان نگین هایی بسیار زیبا قرار گرفته که زیبایی آنرا دو چندان کرده است.ما محصول فوق را در درون یک جعبه بسیار شیک برایتان راسال خواهیم کرد.در ضمن چنانچه در حین ارسال کالا اتفاقی برای آن رخ دهد ما به صورت رایگان برایتان یک ساعت  دیگر ارسال خواهیم کرد.

 

 

 

ساعت walar می تواند با توجه به اینکه ظاهر فوق العاده شیک و مدرنی دارد و هم اینکه قیمت فوق العاده مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است به عنوان یک هدیه بسیار شیک برای دوستان و عزیزان شما مورد استفاده قرار بگیرید.هر کجای کشور هستید تنها با چند کلیک می توانید در کمتر از چند روز صاحب یکی از این ساعت های زیبا و شیک شوید.محصولی که ما در فروشگاه سامان خرید ارائه داده ایم به صورت اصلی بوده و دارای کیفیت بالایی است.دقت کنید که نمونه همین ساعت با کیفیت بسیار پایین تر در حال عرضه می باشد و متاسفانه بسیاری از کاربران نیز به خاطر چند هزار تومان ارزان تر اقدام به خرید از این سایت ها می کنند.
+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 10:49  توسط کیان  |  نظر بدهید

راه های رسیدن به آرامش

 کیف آلوما والت

 

 

 

اگر به فکر نگه داری از کارت های عابر بانک و کارت سوخت و دیگر مدارک خود هستید و نمی دانید که چگونه کیفی برا یان منظور انتخاب کنید ما به شما کیف آلوما والت را پیشنهاد می کنیم.مهمترین خصوصیت این کیف ضد ضربه بودن و ضد امواج مغناطیسی بودن ان است.دقیقا دو خصوصیت مهم که برای نگه داری کارت های الکترونیک همچون کارت های بانکی و کارت سوخت بسیار بدرد می خورد.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این کیف بسیار زیبا دارای فضای بسیار زیادی جهت نگه داری مدارک شما بوده و در درنگ بندی های مختلف نیز به بازار عرضه شده است.بسیاری از کاربران و خریداران سوال کرده اند که این محصول زنانه است یا مردانه؟ ما هم در جواب می گوییم که کیف آلوما والت هم زنانه است و هم مردانه. در واقع این کیف زنانه و مردانه ندارد و بستگی به نوع رنگ ان همه می توانند از آن استفاده نمایند.محصولی کم حجم اما با کارایی بسیار بالا و جنسی فوق العاده که در ماقبل ضربات سنگین بسیار مقاوم بوده و لقب ضد ضربه را به ان داده اند.همچنین در مقابل عبور امواج مغناطیسی نیز براحتی مقاوم است و دیگر نیاز نیست نگران سوختن کارت های الکترونیکی خود باشید.

 

 

جنس بدنه کیف آلوما والت از آلومینیوم بوده و به همین خاطر است که در برابر ضربات سهمگین نیز مقاوم است.این محصول به دلیل پر فروش بودنش متاسفانه مورد سو استفاده برخی از سود جویان قرار گرفته و باعث شده تا کالاهای تقلبی با کیفیت بسیار پایین نیز با همین عنوان در بازار در حال فروش باشند.در هنگام خرید دقت نمایید که از کدام فروشگاه محصول خود را تهیه می کنید و تنها به فکر پرداخت مبلغ پایین نباشید و برای کیفیت محصول هم ارزش قائل شوید.

 

ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده ایم.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و بعد از چند روز آنرا درب منزل خود تحویل بگیرید.همچنین اگر تمایل دارید می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

سوال دیگری که در مورد کیف آلوما والت از ما زیاد پرسیده می شود در مورد قابلیت شستن ان است.از الان به شما بگوییم که با خیال راحت می توانید این محصولرا بشویید بدون اینکه حتی قطره ای آب به داخل آن نفوذ کند.این یکی از خصوصیت های این کیف زیبا می باشد.آلوما والت به خاطر همین خصوصیات است که رکورد فروش در کالاهای اینترنتی را شکسته و وطرفداران بسیاری پیدا کرده است.اندازه این محصول به اندازه کف دست بوده وبا وجود اندازه کوچکس اما فضای کافی برای نگه داری ده هاکارت بانکی و مدارک را دارا می باشد.

 

 شما محصولی که از فروشگاه سامان خرید تهیه می کنید دارای گارانتی تعویض بوده و در صورت وجود مشکل در محصول ارسالی به صورت رایگان می توانید درخواست کیف آلوما والت خریداری شده از طرف ما را کنید. این جز خدماتی است که تنها در صورت خرید از ما به شما تعلق می گیرد.در ضمن ما قبل از ارسال کالا آنرا تست کرده تا از سلامت ان مطلع شویم و محصولی مرغوب را برای شما خریداران محترم ارسال نماییم.

اگر به دنبال خرید یک هدیه برای همسر و یا نامزد و حتی پدر و مادر خود می باشید چه چیز بهتر از این محصول می توانید پیدا کنید؟ هم قیمت بسیار مناسب و هم اینکه محصولی جدید و منحصر به فرد می باشد و جدا از موارد کالایی است که بدرد همه می خورد و چه زن و چه مرد می توانند از کیف آلوما والت برای نگه داری مدارک خود استفاده کنند.پس فرصت را از دست ندهید و همین الن سفارش خود را در مجموعه سامان خرید ثبت کرده و در کمتر از چند محصول خود را درب منزل دریافت نمایید.

 

 

این محصول جز پر فروش ترین محصولات سال ۲۰۱۳ رد اروپا به شمار می آید و خیلی پس از دیدن ان ترجیح دادند که کیف پول و مدارک خود را عوض کرده و یکی از انها را در اختیار داشته باشند.شما می توانید این محصول را در رنگ های مشکی-آبی-قرمز و نقره ای از ما بخواهید.شما با خیال راحت سالیان سال می توانید بدون نگرانی از خرابی آلوما والت از ان در شرایط مختلف استفاده نمایید.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 10:49  توسط کیان  |  نظر بدهید

این روزها به نظر می رسد

آموزش زبان ارمنی

 

 

آموزش زبان ارمنی این روزها علاقه مندان زیادی به خود اختصاص داده است.علاقه مندان به یادگیری زبان ارمنی غربی می توانند با تهیه مجموعه فوق خیلی زود و با کمترین زمان ممکن به این زبان تسلط یافته و بتوانند براحتی مکالمه نمایند.مجموعه فوق دارای ۱۰ قسمت فایل آموزشی صوتی بوده که به همراه ان یک کتاب الکترونیکی واژه نامه  انگلیسی به ارمنی غربی نیز برایتان ارسال خواهد شد تا بوسیله ان بتوانید کیفیت اموزش خود را بالا ببرید.ما در فروشگاه سامان خرید برای رفاه حال شما عزیزان امکان خرید اینتنرتی را فراهم کرده ایم و همین الان براحتی می توانید اقدام به خرید  محصول مورد نظر خود نمایید.شما کافیست تا روزانه ساعتی را به گوش دادن به فایل صوتی درون این مجموعه اختصاص دهید و خواهید دید که هر روز نسبت به روزهای قبل مسلط تر  شده اید و بعد از مدتی کوتاه دیگر براحتی می توانید به زبان ارمنی غربی مکالمه نمایید.باید بدانید پیشرفت در یادگیری آموزش زبان ارمنی زمانی شروع خواهد شد که شما برای این کار حتما زمان مناسبی در طی روز اختصاص داده و به صورت روزانه و بدون توقف بروی آن کار کنید.

 

در این مجموعه ارزشمند نیز از  شیوه معروف و محبوب پیمزلر استفاده شده است و با تکرار های هوشمندی که در سراسر آموزش انجام می شود باعث می شود که شما روند اموزش و یادگیری را راحت تر و سریع تر طی نمایید.کافیست کمی به زبان انگلیسی مسلط باشید تا براحتی با این مجموعه ارزشمند بتوانید کار کنید.همین الان در هر کجای کشور که باشدی تنها با یک تماس تلفنی می توانید مجموعه آموزش زبان ارمنی را برای خود تهیه کنید. کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.

 

مجموعه فوق دارای چندین فایل صوتی ارزشمند و همچنین از چند کتاب الکترونیک و یک دیکشنری بسیار قوی برای هر چه بهتر شدن شما می باشد. به یاد داشته باشید که برای آموزش زبان ارمنی و دیگر زبان ها  فرمول تمرین و  تکرار  است که می تواند جادو کند.مجموعه فوق از سطح مقدماتی شروع به اموزش کرده و تا سطح پیشرفته می تواند نیاز های شما را پوشش دهد و در پایان مجموعه شما می توانید با تسلط کافی به زبان ارمنی مکالمه نمایید.

 

 

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 

در زیر نیز توضیحاتی برگرفته از  برای شما علاقه مندان قرار داده ایم.

زبان ارمنی (به ارمنی: Հայերեն هایِرِن) یکی از زبانهای هندواروپایی است که در منطقه قفقاز و به ویژه در کشور ارمنستان رایج است. این زبان با خط ویژه خود یعنی الفبای ارمنی که توسط مسروب ماشتوتس ابداع گردیده نوشته می‌شود.ارمنی خود شاخه‌ای مستقل از خانواده زبانهای هندواروپایی است. زبان ارمنی دو گویش بزرگ اصلی دارد یکی ارمنی شرقی و دیگری ارمنی غربی. زبان رسمی کشور ارمنستان به گویش ارمنی شرقی است. مجموع گویشوران به زبان ارمنی در جهان ۹ میلیون است.دروس در آموزش زبان ارمنی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.* آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده با عث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 10:48  توسط کیان  |  نظر بدهید

صداهای نوین

آموزش زبان ارمنی

 

 

آموزش زبان ارمنی به دو سبک شرقی و غربی می باشد و ما در سایت هر دو روش را برای شما علاقه مندان قرار داده ایم. اگر دوست دارید تا در زمانی بسیار کوتاه به زبان ارمنی  کاملا مسلط شوید و براحتی بتوانید به این زبان مکالمه نمایید به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما این مجموعه ارزشمند را تهیه کرده و از اموزش های ان استفاده نمایید.ما برای شما علاقه مندان در این مجموعه ۱۱ فایل صوتی آموزشی قرار داده ایم و برای بالا بردن سطح یادگیری شما یک کتاب الکترونیک واژه نامه انگلیسی به ارمنی شرقی نیز برایتان قرار داده ایم که می توانید از ان استفاده نمایید.شما کافیست تا روزانه  زمانی خاص رابرای آموزش زبان ارمنی  اختصاص دهید و خواهید دید که در زمانی کوتاه  بهترین نتیجه را خواهید گرفت.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیازن امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده ایم و هر زمان که خواستید می توانید براحتی اقدام به ثبت سفارش خود نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست تحویل دهید.

 

  

محتویات این مجموعه آموزشی در قالب یک عدد دی وی دی برایتان ارسال می گردد. مانند سایر اموزش های دیگر در این مجموعه نیز از روش محبوب پیمزلر استفاده شده و با تکرار های هوشمندی که در سراسر آموزش خواهید دید به شما کمک می کند تا سطح اموزش  و یادگیری خود را بالا ببرید.همین الان می توانید در هر کجا که هستید مجموعه آموزش زبان ارمنی را با سبک شرقی برای خود سفارش داده و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل از مامور پست دریافت نمایید.برای ثبت سفارش تلفنی کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

 

 

همیشه در ابتدای شروع هر اموزش مشکلاتی وجود داردمخصوصا اگر قرار باشد زبان خارجی که یاد می گیرید چیزی غیر از انگلیسی باشد به خودی خود دارای مشکلات خاص خودش است.شما برای آموزش زبان ارمنی تنها نیاز به یک متد ندارید بلکه می بایست در طول دوره با تمرکز و وقتی که برای این کار می گذارید  خود باعث و عامل پیشرفتتان شوید. تمرین و تکرار می تواند فرمول جادویی برای شما باشد تا بهترین نتیجه ممکن را بدست آورید.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 

در زیر توضیحاتی درباره این مجموعه آموزشی برگرفته از سایت قرار داده ایم.

 

ارمنی خود شاخه‌ای مستقل از خانواده زبانهای هندواروپایی است. زبان ارمنی دو گویش بزرگ اصلی دارد یکی ارمنی شرقی و دیگری ارمنی غربی. زبان رسمی کشور ارمنستان به گویش ارمنی شرقی است. مجموع گویشوران به زبان ارمنی در جهان ۹ میلیون است.دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.

مزیت این روش یادگیری عملی یک زبان است. بسیار از استادان زبان بر این باورند که بهترین روش یادگیری یک زبان خارجی این است که به آن کشور سفر کنید و مدتی را در بین مردم آن جا سپری کنید. پیمزلر این مسئله را برای شما فراهم می‏کند. افزون بر این پیمزلر قواعد زبان را به شکل بسیار عمیق و درونی آموزش می‏دهد و شما بدون این که متوجه شوید تمام قواعد زبان را ناخودآگاه فرا خواهید گرفت.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 60